četrtek, 19. september 2013

Kako spremljati na konkurenčne spletne strani

Čeprav se med vsakodnevna opravila pogosto vrine cel kup manj pomembnih, je vendarle skrb za to, da se ukvarjamo čim več z za kupce pomembnimi rečmi in manj s tistimi, ki so same sebi namen, ključna.

Po drugi strani dobro vemo, da je tudi kar nekaj takih aktivnosti, ki nam vzamejo lahko kar nekaj časa in so pomembne, nikoli pa niso nujne. Nič se ne zgodi hudega, če jih danes ne opravimo. Tudi jutri ali pojutrišnjem bo enako. A na dolgi rok vemo, da nam škodijo. Ena izmed takšnih stvari je ta, da skrbimo, da smo vedno konkurenčni. Da nas torej konkurenca ne prehiteva s kakšno akcijo, cenami ali kakšno drugo ponudbo, ki bi jo tudi mi sami lahko ponudili - pa je ne, ker nismo opazili, da kupci to želijo, konkurenca pa to ponuja.

V ta namen je tako eden izmed osnovnih korakov, ki jih lahko naredimo ta, da spremljamo konkurenčne spletne strani - in nato tudi svojo ponudbo dopolnimo, če opazimo, da je konkurenca želela ponuditi strankam kaj novega, nekaj s čimer so želeli stopiti korak pred nami. In mi jim tega ne dovolimo. S tem, da tudi sami naredimo podobno akcijo.

A pregledovati večje število spletnih strani je lahko precej zamudno. In dolgočasno. Je pomembno. Ni pa nujno. K sreči nam lahko pri tovrstnih opravilih pomagajo tudi kakšne storitve oz. programska oprema, ki to sama spremlja namesto nas. Nato pa nas obvesti le, ko se sprememba dejansko zgodi. Na ta način se prihrani kar nekaj truda, saj lahko računalnik v krajšem času pregleda veliko večje število posameznih spletnih strani in trgovin, ter jih tudi primerja s preteklimi, kot bi lahko to storili mi sami. Zato je moč takšno pregledovanje nastaviti tudi v intervalih, ki niso le dnevni, ampak so lahko tudi nekaj urni - ali celo nekaj minutni. Čeprav … pretiravati tudi ni smiselno - razen če ste podjetje, ki se ukvarja z borznim trgovanjem. Njim pa so tudi sekunde že preveč.


Ni komentarjev:

Objavite komentar