nedelja, 21. oktober 2012

Prava ograja za vašo hišo

Z možem gradiva hišo. On je veliko na poti, zato sem morala sama poskrbeti za nadzor nad veliko rečmi. Med drugim sem bila zadolžena tudi za izbiro prave balkonske ograje. Že na začetku sem se odločila, da želim alu ograjo, saj sem na interneta izvedela, da je aluminij eden najbolj trpežnih materialov. Aluminij je trajen in kar je zame z dvema majhnima otrokoma najpomembneje, ne potrebuje skoraj nobenega vzdrževanja, saj se na aluminijasti ograji ne poznajo prstni odtisi. Da bi se lažje odločila za primernega proizvajalca alu ograje, sem lani obiskala celjski sejem MOS. Pogovarjala sem se z več ponudniki, saj sem hotela preveriti njihovo kvaliteto in seveda tudi ceno. Na koncu sem izbrala podjetje MN ograje iz Domžal.



Odločitev zanje je botrovala na podlagi ugodne cene ter zaradi same lokacije, saj se nahajajo blizu mene. Na začetku sem izbrala alu ograjo, model Classic, a so mi v podjetju MN svetovali, da zaradi varnosti otrok raje izberem stekleno oz. Vintage ograjo, katera ima pokončne prečke. Tako sem se odločila za stekleno ograjo, čeprav me je skrbelo čiščenje stekla. Kasneje se je dejansko izkazalo, da ni nobenih težav s čistočo, saj je steklo matirano in se zato prstni odtisi skoraj ne poznajo. Tudi na splošno sem z ograjo zelo zadovoljna, enako tudi s samo montažo. Monterji so bili zelo prijazni in prav videlo se je, da delo opravljajo dobro in so tudi prilagodljivi. Ko so mi prišli montirati ograjo, sem si spet premislila glede ograje, ker sem hotela poleg steklene ograje še dodatno prečko zgoraj, ker se mi zdi ,da to poudari modernost hiše. Monterji so ustregli moji pozni želji in uspešno smo se dogovorili za spremembo. Pred odločitvijo za nakup ograje sem se tudi odločila za obisk njihovega razstavnega salona, kjer sem si ve modele ograj lahko ogledala v živo. To me je še dodatno prepričalo v odločitev za nakup ograje pri njih.

Ni komentarjev: